Måndag

Första dagen på en veckas ledighet, och det har varit jätteskönt :) Vi sov länge, eller länge och länge, det var ju länge för oss ..kl var nog 07.00 när vi steg upp! Sen mös vi hela morgonen ända fram till kl halv 10 då vi mötte upp mamma på torget i Grästorp, för vi skulle kolla på skor till lillkillen !! Han har ju växt lite sen förra året och förra årets skor börjar att krympa lite i storleken :(.. min lille kille har blivit en stor kille, min lille bebis har blivit en stor, busig rackarunge!


Efter att vi hade köpt skor, ( det blidde två vårskor och ett par sandaler och detta var Axels 2-årspresent från mormor och morfar. Sandalerna får han på sin födelsedag och de andra två fick han idag! ) så gick vi till fiket och fikade och där flörtade han med två "tanter " som satt ett bord längre bort!!!!






Min kille kommer gå i snygga skor i vår och sommar :)

Nu ligger Axel och sover och jag sitter här, ska snart ta och lite kräm och mysa i soffan!!




Komentarer
Postat av: Nina

Va kul med nya skor till killen. Superfina bilder på din familj!!

Kram å Glad Påsk från grannarna!

2009-04-06 @ 20:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0