Kul

Igår så fick jag reda på att en av mina äldsta barndomskamrater som jag fortfarande har kontakt med och träffas så fort vi kan, (bor bara några km ifrån varandra)
Ska ha barn (sitt första) samtidigt som vi :) Jättekul, vi ska tom på ultraljud samma dag som oss en timme efter oss !!

Det ska bli kul ,då har man någon man kan träffa och umgås med


Så grattis K och S till erat första lille bebbe!


Komentarer
Postat av: Johanna

Kul för dem :)

Du får gratta dem från oss, spännande =D

Hur går d för dig annars då? Mår dåligt? Frossar konstiga saker? Blandar mat hejvilt? :)

kram

2009-04-15 @ 15:37:43
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

åh vad kul!

jag skulle med gärna vilja ha en bekant nära om jag kunde dela alla barnvagnspromenader med =)



jag mår bara illa ibland, när jag inte ätit på länge! annars mår jag jättebra!

hur mår du?



kram

2009-04-15 @ 20:51:55
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0