Bebben

I dag var det dags för ultraljud, kl 13.00 så var det dags att infinna sig på Spec. MVC på NÄL i Trollhättan.
Slutade kl 12.00 ( jäkligt kissenödig, skulle ju helst inte kissa 1 timme före :( )

Jag hämtade upp Thomas hemma och sen styrde vi vår kosa mot Trollhättan.
Väl inne på rummet , tillsammans med den supertrevliga sköterskan Monica, så fick se hur många bebbar det var, och det var bara en vad vi såg, denna gången såg vi mycket tydligare bebben, för när vi väntade Axel så var bilderna inte alls så klara och fina!!! ( + i kanten för förbättring)

Bf är framflyttat till den 13 oktober istället för den 5:e  som det var innan, men som vi sa bebben bestämmer ju helt och hållet när den vill ut!

Skallbredd : 35 mm
Bukdiameter: 34 mm
Lårbenslängd: 21 mm.


våran bebbe
 



Vi har börjat att förklara för Axel att mamma har en bebbe i magen, men än så länge så är det
NEJ, NEJ, NEEEEEJ när vi säger att jag har en bebis i magen och att han ska bli storebror...
Han e för goer våran lille tvååring..

Tänka er, Axel blir 2 år nästa vecka.. tiden går väldigt fort



Komentarer
Postat av: Fru Evelina

hihi då är du en vecka närmre min bf =)

vad härligt att allt såg bra ut!!

2009-04-30 @ 22:36:04
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Linn

Ja, tiden går verkligen fort! Tyckte inte det var längesen Margot nästan exploderade av lycka när hon berättade att Axel hade kommit till världen.



Med mig är det ganska bra, tycker nog det är mer obehagligt än smärtsamt. Klart det gör ont men jag är totalt livrädd för att ha ett hål i tutten så de tar över smärtan ;)

Nu har jag ju bara på ett bröst och som jag förstod det hade du två så för dig var det väl snäppet värre.



Ta hand om magen och ha det bra!

2009-05-01 @ 07:48:15
URL: http://fedtmule.blogg.se/
Postat av: Lina

åh va mys! hur mår du så då? i grav. menar jag?



kram

2009-05-04 @ 20:38:39
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0