Vård av sjukt barn!

Jaha då var de dags, vård av sjukt barn, har inträffat. Det roligaste var att vi satt och prata på jobbet igår om detta, och vi undrade när jag skulle få vara hemma pga utav det, å vips dagen efter var de dags!

I nödfall så har vi mamma som hjälp, men just denna dag så var hon upptagen hela dagen, så jag fick stanna hemma (känns lite dumt eftersom jag börjarde jobba i måndags) men men, inget att göra åt, jag är åter i arbete på måndag. Vi är hemma imorgon oxå jag och Axel, helst en feberfri dag innan man lämnar till dagis :)

Så jag får tillbringa min dag med att grejja hemma och lugna Axel när han vaknar helt förtvivlad!

Komentarer
Postat av: Maria

nej, vad tråkigt. Hoppas han blir frisk fort! Vad händer annars i gtorp? Tänkte ta en sväng hem i helgen, tvätta lite och så där, har ingen tvättmaskin här!

2008-09-04 @ 18:06:40
URL: http://devilsndust.blogg.se/
Postat av: Ida

Aj då, så tråkigt, hoppas han kryar på sig!

2008-09-04 @ 19:44:40
URL: http://mobjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0