Svar från frågestunden

Här kommer svaren från frågestunden ja hade för ett tag sen :)



LIte frågor från Johanna

* När ska ni gifta er?!
 -  En väldig bra fråga, det var planerat nu till sommaren 2009 men på grund utav vad som har hänt i familjen det sista året så har vi valt att lägga detta åt sidan lite och göra det lite längre fram när allt har lagt sig lite!

*  När barn nr 2 kommer?!
- det vet jag inte, inget e planerat mer än att jag vill jobba lite först, för att få upp ekonomin som halvdålig efter ett års mammaledighet, sen vill iallfall jag att Axel ska kunna förstå att han ska bli storebror innan vi skaffar en till,


Från Maria som kom frågan:

* vart jag ska jobba nu efter mammaledigheten?
- jag har precis börjat jobba (den 1 sept)  på Lunneviskolan här i Grästorp, jag är elevass åt en kille som går i 2:an,  än så länge håller vi på att lära känna varandra lite så de e lite si å så. Han testar gränserna lite..


Det var allt för denna gången, men e de något mer som ni undrar över så e det bara att höra av sig :)






Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0