Måndag till Tisdag

Hejsan svejsan, här kommer en sammanfattning om de dagar som har gått i veckan!

Måndag så var det återdags för dagis och jobb :( lämningen är fortfarande jobbig, han skriker och skriker så det gör ont i hjärtat, men jag vet ju att det går över lika snabbt när jag har gått därifrån ! På jobbet går det väl bra, det är lite upp och ner, men jag försöker att ta mig igenom dagarna!

på eftermiddagen/kvällen så lekte Axel (jättebusig kan jag säga) ute från kl fyrasnåret ända tills klockan var typ 7 eller något, Vi var nämligen först ute på gården och lekte men sen så åkte vi hem till mormor och morfar å dit följde även Elias och hans mamma Nina (grannfamiljen) Jättekonstigt tyckte Axel, men kul. Vi skulle gå ut i skogen och plocka svamp! Vi hittade några, Thomas var mest stolt överv att han hittade en stooooooooooor kantarell!
Axel själv gjorde en kullebytta rakt ner i diket och hamna under en gran! :)
Väl hemma somnade Axel rätt fort och sov hela natten!

Tisdag så var det samma visa, lämna på dagis och gå till jobbet, men sen efter så skulle vi hämta Elias på dagis, och han skulle följa med hem till oss, å det var roligt tyckte både Axel och Elias, de lekte och lekte..
Natten däremot har inte varit så bra,Axel har vaknat och vaknat och skrikit och skrikit, så den här dagen kommer inte vara lätt för någon av oss, Thomas och Axel är ju hemma idag, de e deras lediga dag så de ligger och sover nu, lyckades faktiskt att somna om :)

Nä nu ska jag göra mig i ordning och sticka till jobbet!

Komentarer
Postat av: Maria

Åh kantareller är ju så gott! Bra att det går lite upp också på jobbet då inte bara ner =) har ni ngt skojigt inplanerat för helgen då? Själv e det plugg som gäller....hemma hos the parents dock så det är skönt =)

2008-09-18 @ 22:39:38
URL: http://devilsndust.blogg.se/
Postat av: Emelie

känner igen det där med att bara hitta några kantareller.. vi har varit ute några gånger för ett tag sen , slutade med att vi kallade de en vanlig skogspromenad då det inte fanns kantareller.. :P Vart hittar alla sina svampar? :P

2008-09-19 @ 18:35:47
URL: http://tenshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0