iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii x 20

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Vi har råttor i kåken (vilket säkert inte är ovanligt men ändå) Thomas har hört den/dem kraffsa på nätterna men det har inte jag.. tills nu... i kväll, alldelels nyss här i köket,. där jag sitter och bloggar. Så tyckte jag att jag hörde krafsande, i skåpet, fläktskåpet.. Jag tog mod till mig och öppnade skåpsdörren efter en knackning, för att slippa stå öga mot öga med kräket
När jag öppnade så hittade jag råttskit och även spår efter kräket, han har varit och käkat på varenda jäkla förpackning ja hade där inne...grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Så de var bara till att slänga allt nästan, förrutom en låda i plast där jag har mjöl...grrrrrrrrrrrrrrrrrrr


JAG HATAR DESSA RÅTTOR/MÖSS!
När Thomas kommer hem imorgon så får han installera råttfällor överallt!


Komentarer
Postat av: Maria

Ah, inte så nice direkt.... hoppas ni blir av med dem!

2008-09-14 @ 11:19:27
URL: http://devilsndust.blogg.se/
Postat av: Ida

Fy katten,

Hmmm. ja varför inte, skaffa en katt vet ja =)

2008-09-14 @ 21:47:54
URL: http://mobjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0