i min ensamhet!

Jaha, klockan är strax 20.00 å Axel, han ligger å sover sen en timme tillbaka, jättetrött var han! Vi har varit  ute och lekt lite nu på eftermiddagen/kvällen med Elias, sen kom även grannflickan Bianca kom ut, medans hennes pappa Håkan damsög bilen! Men sen så blidde Axel så himla trött så vi gick in för att ta ett bad, men det varade typ i 5 minuter sen så ville han upp.
Så vi eller Axel åt sin välling och sen myste vi i soffan och åt lite chips (e de lördag så e de)

Men sen så ville inte Axel vara med mer så han tog min hand och ledde mig in till sängen och vips så hade han somnat på 2 röda! *trötter*
Så jag får väl oxå lägga mig snart så jag orkar med honom, men först så vill jag se sing a long som börjar idag och lite andra program så kvällen kommer nog inte att bli så tidigt tror jag


Imorgon kommer äntligen Thomas hem, *skönt* de verkar ha haft jättetrevligt där!

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0