I am back!

Hej igen,
nu e jag tillbaka, efter några dagarns frånvaro.. pga lite virusattack på datorn, men nu har morbror Thomas varit här och grejjar bort allt de där :)

Så nu blir de bloggande igen

Fast mer uppdatering än så här blir de inte idag, eftersom jag inte orkar, (min första dag på jobbet idag och ja e helt slut)
Men det kommer, jag lovar....
nu ska jag dock läsa igenom alla andras bloggar å se va jag har missast :)

Hejsvejs!

Komentarer
Postat av: Maria

hej! ja, jag överlevde dagen =) Hittade några tjejor att luncha och fika med så det hela gick lite lättare. MEN imorgon kör allvaret igång direkt, med en kurs.. =/ Jag vet hur det känns, första dagen (som ju blir "på riktigt" imorgon egentligen för mig) är ingen höjdare precis.... fast samtidigt lite spännande, då jag gillar ämnet vi ska hålla på med =)

ha det så bra på jobbet!

2008-09-01 @ 21:48:18
URL: http://devilsndust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0