Hej!

Ja, ja jag vet ,det var länge sen jag uppdaterade denna bloggen, men just nu har jag inte hunnit eller haft ork, det har varit för mycket med barn och jobb och hus! Men det kommer, under denna veckan så kommer det en härlig uppdatering över vad som har hänt de sista veckorna!


Just nu kan jag meddela att jag är på väg till jobbet, Axel och Thomas ligger och sover så skönt i sängen, de ska vara hemma idag, pga utav att Axel har haft feber hela helgen och är inte pigg, jätteförkyld och hängig, äter inte som han borde ,men är snart på bättringsvägen!
Thomas oxå förkyld, så det är nog extra skönt för honom att vara hemma idag oxå!

Hejsvejs!

Komentarer
Postat av: Johanna

Som du sa till mig...det kommer när det kommer... Ta det lugnt bara.

2008-09-29 @ 09:21:10
URL: http://mammajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0