föräldrarboende!

Denna helgen, så är Thomas i Oslo med hans jobb på konferans! Så jag och Axel blidde själva hemma, men vi har varit hos mina föräldrar över natten, Axel fick åka dit strax efter att ja hade hämtat honom på dagis,. Men det var inga glädjeskutt precis, han har lite seperationsångest från mig just nu, så det blev krokodiltårar när jag satte honom i mammas bil och de åkte iväg, men de gick över rätt snabbt!

Jag fick åka med min fartdåre till bror till Uddevalla för att hämta hem bilen som Thomas hade till jobbet, de åkte kl 15.00 till norge, å kommer hem på söndag någon gång, så en bil e ju alltid skönt att ha!

igår, så blidde de lite mys i soffan till favvisarna Teletubis, sen så somnade han (Axel) på madrassen så skönt, lite gnäll och skrik i natt men det gick bra,  vaknade till en pigg och jättebusig kille!

Idag så händer det inte nog så mycket, vi e väl kvar här en stund till, mamma börjar inte jobba föränn kl 17.00, så medans hon är hemma så slipper man laga maten själv :) *hihi*

Komentarer
Postat av: Maria

=)ja det är skönt att va hos mamma ibland och bli lite ompysslad. Axel ser ut att ha hur kul som helst hos mormor =)



Kid rock - all summer long är en sköööön sommarlåt!

Ha en fortsatt trevlig helg! It's sunshine!

2008-09-13 @ 12:04:20
URL: http://devilsndust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0