Åter i arbete!

Jaha, då var man åter i arbete, ingen mer föräldrarledighet inplanerad :(
Jag har börjat att arbeta i en klass åk 2. Här i Grästorp, jobbar mest en elev som behöver lite extra tillsyn

Axel har börjat på dagis på allvar nu, det går jättebra, han e självklart jätteledsen när han lämnas men det brukar gå över rätt snabbt, men han verkar trivas och ha skoj, blir jätteglad/lite ledsen när jag hämtar, skönt att komma hem igen säg!
Han somnar dock väldigt snabbt på kvällen nu, vilket e skönt, blir lite mer kväll för oss själva jag och thomas!

Nä nu ska jag fortsätta att uppdatera min blogg nu när jag ÄNTLIGEN kan surfa igen efter virusattacken

Komentarer
Postat av: Johanna

Härligt att ha dig tillbaka gumman!

2008-09-03 @ 18:47:02
URL: http://mammajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0