Middag helgen lång!

Denna helgen består nog mest av middagar :)
Imorgon så kommer Thomas föräldrar och mina föräldrar på middag på dagen, ska bli kul, länge sen man träffa Eva och Per! Ska bli kul att visa dem Axels rum som börjar ta form igen !
Kanske jag inte har sagt, vi har sytt draperi runt hans säng, så nu är de en rymdsäng, vilket ska bli stilen på hans rum (har jag bestämt i smyg)

Sen på söndag så ska vi hem på middag till min bror och hans sambo,de har ju desutom fyllt år precis, 25 och 35. Men inte förrän nu har de kalas, eftersom de har precis kommit i ordning i sitt hus som de har flyttat in i!

Ska försöka att ta några kort under helgen så får ni se

Kramizar

Komentarer
Postat av: Maria

Låter som en rolig helg! =) Själv ska jag begrava mig i mitt designprojekt... he he inget "utanför skolan liv" from now on liksom =)

2008-10-10 @ 21:32:24
URL: http://devilsndust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0