i smärtor

Igår så fick jag gå hem från jobbet för jag inte stod ut längre med mina smärtor, de gjorde så förbaskat ont att anstränga sig med att arbeta så de gick inte, de strålar från nacken, till benen och till huvudet, så det var bara att gå  å hem å ta en voltaren och gå å lägga sig i ett par timmar innan man hämta Axel från dagis!

Samma visa idag, fast lite mindre ont, kan sitta okej och vara lite mer aktivt men anstränger jag mig för mkt så gör de ont igen! Fick lämna Axel på dagis, mellan 8-14 idag, ord tider är 8-15 så de var ju bra, men jag hann knappt hem förrän de ringde från dagis, då hade Axel spytt, men han verkar hur pigg som helst när ja kom å hämta honom...

så vi får se om de blir något mer!

Men nu är iallfall vi två hemma och myser, å är sjuka, pappa thomas han jobbar fast han är jätteförkyld, så nu e vi sjuka hela familjen :)

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0