Dagens rapport

Hej! är inne för att lämna dagens rapport! :)
Den lyder:

- Att allt e bara bra, förrutom att tvättmaskinen håller på att krånglar, men det verkar gå å rätt håll just nu!
- Axel ligger och sover så sött i säng, jättetrött kille, han har busat och grejjat på dagis idag
- Thomas sitter och skriver lastlistor för två veckor till Linus som ska köra hans pass  när han nu är ledig 2 veckor från och med nästa vecka, (han tycker inte om att skriva dessa lastlistor, men en viktig grej om man ska vara ledig)

- Jag, med mig är det bara bra, lite trött, men det hör till småbarnsfamiljens dagliga rutiner :)  Har väl inte gjort så mycket på jobbet idag eftersom min elev är sjuk :( men det är inget att göra åt, får väl hjälpa dem andra buseleverna så gott det går!

Nä nu ska jag göra mig något gott att äta å slappa framför tv:en lite innan jag ska gå å lägga mig


Ha en bra kväll och fredag

Komentarer
Postat av: Evelina

hej tjejen!

ska ni hitta på nåt speciellt nu när han har semester?

hoppas allt är bra med er, trots trötthet =)



kram!

2008-10-21 @ 14:51:19
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0