Tråkigt nyhet

Fick just ett mail från en gammal klasskamrat/kompis, där de stod att en annan gemensam klasskamrat har dött, i lördags! Fast än att man knappt har pratat med han de sista åren, eller i skolan, så himla mkt, vi tillhörde olika "gäng"
känns det tomt, usch inte alls kul när någon annan i samma ålder och klass går å dör!

hur han har dött det vet jag inte, men det är lika tragiskt ändå!

Komentarer
Postat av: silly

nae gud va tårkigt när någon ba dör sådär, jag har aldrig förlorat någon tack gode gud!



Jaså? Jag har ba hört att den e lite sorglig, men inte så man gråter :O

2008-11-18 @ 22:25:12
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Johanna

Visst är det tråkigt men med risk för att låta barsk så är livet så. Vi förlorade för ett par dagar sedan en släkting i söndags efter en tids sjukdom. Men visst, vi hade möjligheten att bearbeta detta under tiden hon var sjuk så det blir ju inte ett så abrupt besked. Men livet är så. Vi kommer alla gå samma väg...Någon gång. Plocka fram alla glada minnen så kommer det att gå lättare för dig. Jag lovar. Skickar en massa varma och goa kramar till dig.

2008-11-19 @ 07:46:18
URL: http://mammajohanna.blogg.se/
Postat av: Erik Särehag

En trevlig blogg där man kan få reda på lite allt möjligt. Tråkigt bara med våran gemensamma klasskompis. Hälsningar Erik

2008-11-19 @ 08:06:39
URL: http://www.geocities.com/eriksarehag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0