Torsdag

Äntligen, imorgon är det fredag och det är snart helg! Vad jag har längtat!!!
Idag har det varit lugnt på jobbet, vi håller på att skriva en berättelse om en kattunge, som barnen ska sätta in i sina portfolio, å jisses vilka finan berättelser de kan skriva! Rena rama författare,

Nu ligger Axel i sin säng och håller på att somnar, sen är det myspys för hela slanten!
Imorgon så ska vi (ja, mamma och Axel) ev till Trollhättan och titta på en farsdagspresent till Thomas! Beroende hur Axel mår, han e lite halvsjuk, vet inte om han är på väg att få feber eller inte!
Om han inte mår bra imorgon så får mamma ta Axel medans jag är i stan och shoppar

Sen på kvällen och natten ska han faktiskt vara hos mamma. För min pappa och min storebror är borta över hela helgen på fisketävling och hon tycker att det blir för ensamt hela helgen, så hon lånar han lite : ) *gör inget, för då får vi sova lite och lite ensamtid :*

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0