Söndag!

Jaha då var helgen till ände IGEN! Samt att nu är även lovet slut :) å åter dags för att börja jobba!!
Men men, snart e de jullov :)
Å om 4 veckor så får man börja att julpynta för då e de första advent ! Längtar redan!
Jag ÄLSKAR julen, till min sambos mindre lycka! men men, då ska de jäklas julpyntas :) Tomtar överallt!
För denna julen ser det ut som om hela julafton ska firas här hemma hos oss! Först så kommer Thomas föräldrar hit (pga vad som hände förra julen )
Sen kommer ev min familj senare på kvällen då de är klara att fira hemma hos min släkt!

Men nu slutpratat om julen, det kommer att tjatas sönder längre fram!

Denna helgen har gått åt att fira Thomas som fyllde 39 i fredags! På fredagskvällen så åkte jag och Thomas till Vara och till konserthuset där för att titta på M.A Numminen, ni vet han som sjunger så där härligt falskt " som en gummiboll kommer jag tillbaks till dig..."
Kan ju bara säga att det var en upplevelse, som jag helst inte vill uppleva igen, men är glad att jag har upplevt han!!

Sen på lördagsförmiddagen så kom Eva och Per å vovven Alice och hälsade på för att fira Thomas, vi åt smörgåstårta!
Senare på kvällen så kom min familj, mamma, pappa och Thomas och Fredrik, åxå då åt vi smörgåstårta och myste! Axel hade hur kul som helst! *sov hur skönt som helst på natten*

Sen idag så har jag och Axel varit ute å förmiddagen, och lekt med grannarna Elias och Emma och Elias mamma Nina! Sen var det mat och Axel skulle sova, å då kom även Nettan och Tobba förbi och åt mat och gav Thomas en jättefin present!
Sen efter att Axel hade vaknat så tog han och Thomas en promenad ute på "stan" och köpte tidning!
Medans jag städarde och plockade här hemma!

Nu på kvällen har vi fixat lite här hemma så nu kan vi äntligen (igen) sitta var som helst å surfa! Så nu sitter jag i soffan och bloggar  * I like it* Nu kan vi vara med Axel överallt samtidigt surfa, ! Då han gillar at man är i samma rum som han fast man behöver inte leka!

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0