sjukling

Idag, eller i natt så var Axel lite halvvaken hela natten, lite varm. På morgonen så beslöt jag mig för att Axel skulle vara hemma, hade ingen feber eller något! Mormor hade lovat att ställa upp att vara barnvakt,,så lite innan åtta så kom hon för att hämta en väldigt busig kille, bara lite förkyld, men lite halvkinkig!

Men senare på förmiddagen så ringde mamma tillbaka för att berätta att han hade fått närmare 39 graders feber! (pga utav 18 månaderssprutan förra veckan antaglingen) Och febern har gått upp och ner hela dagen

jag tog en snabbis, till Trollhättan för att köpa en farsdags present till Thomas!!

Sen åkte jag hem till morsan för att invänta Thomas!

Mamma hade lovat oss en barnledig dag, men nu var vi osäkra på hur vi skulle göra, men efter att sett killen under kvällen så beslöt vi oss för att hon skulle ha honom, men så fort vi hade åkt därifrån på kvällen så ringde hon och berättade att febern hade kommit igen, men han är pigg ändå!
Hon lovade att ringa så fort dom hade vakna på morgonen så vi kan åka och hämta honom!

Nu tittar på filmen "The mist," en riktig rysare..uga, får se om vi kan sova i natt!
Låt mig säga så här, jag kommer inte gilla någon dimma längre

Sen blir det även Sex in the city the movie

Komentarer
Postat av: Lina

halkar in o önskar dig en trevlig helg :)

2008-11-07 @ 23:12:49
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0