Lördag

hej, Axel fortfarande sjuk :( till och från kan jag tilllägga, för ibland så verkar han inte alls sjuk å ibland så har han jättehög feber, i natt så hade han 40 graders feber hemma hos mamma, men hon ringde aldrig oss utan han fick fortsätta att sova där, sen på morgonen så var det borta å full fart på Axel istället!

Vi satt ju å tittade på film i går, å jag kan säga att jag allt var lite mörkrädd på natten där, usch, "the mist" den var verkligen läskig när det var som värst i filmen! Jag kommer aldrig tycka om dimman igen! *uga*
Som tur var så hade vi även "Sex in the city" filmen att titta på, så jag såg halva den igår natt så jag kunde sova sen!
Den var väldigt bra faktiskt, fast än att jag inte gillade serien *konstigt* men men...


 


idag har vi hållt oss inne, och lekt och busat, jag och Thomas tittade på en annan film medans Axel låg och sov, som hette
The happening
med Mark Wahlberg
den var jättebra, helt klart sevärd!



Nu ligger Axel i sängen och sover, jättetrött, får se om febern kommer tillbaka i natt, bara att vänta och se

Imorgon är det farsdag,å då ska jag och Axel ge pappa kaffe på sägen och presenten som ligger gömd någonstans här i lägenheten


Komentarer
Postat av: Anonym

mysig blogg!! haft en trevlig helg?

2008-11-08 @ 22:15:15
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0