kvällen = ensam

Nu har Axel somnat, han var hur go som helst i kväll! Har lekt och gått och strosast omkring, suttit i soffan lite och myst sen gått ner och lekt igen!
Tillslut så pekade han på sängen och ville att jag skulle följa med (vilket betyder, jag vill sova)
Han hann knappt att landa på kudden innan han sov!

Så nu får jag sitta alldeles själv och tittar på Doobidoo, asså jag älskar Siw Malmkvist och Claes Malberg som ett gäng...
De har humor..

Sen ska ja titta på Robin, å sen blir det att gå å lägga sig, jag är helt slut... tidigt morgon idag!!!

Vad ska ni hitta på i helgen?!

Komentarer
Postat av: Ida

Hahaha, Smulan gjorde precis samma här förut, hämtade sin kudde och ville att vi skulle läsa saga och lägga henne =) Hon var riktigt trött.

2008-11-21 @ 21:33:30
URL: http://mobjer.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej jo då de rullar väl på,är förkyld och har inlämning av ett projekt på torsdag så jag är lite stressad!Har visst inte bloggat på evigheter ser jag....Hur e det med er? Ha en trevlig helg med Axel =)

2008-11-22 @ 10:47:58
URL: http://devilsndust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0