uppdatering

en liten uppdatering, har inte hunnit förrän nu, eftersom de e så fint väder ute nuförtiden så håller vi oss där :)
Axels 1 årsdag gick som på räls, han vakna pigg och gla, kanske lite väl tidigt för våran egna smak, men men..fyller man år så gör man :) Å pappa var ledig :) Yeeeas!
Han fick sin ursnygga bobbycar (bilder kommer senare) som vi provkörde lite inne, (gick mest bakåt) För att fira dagen så åt vi glass som mellanmål *gott* Sen tog vi på oss kläder och gick ut och lekte lite ute! Både med bobbycaren och i sandlådan!

Sen var de dags för mat och vila och efter vilan så gick vi till BVC för att mäta och väga oss och träffa doktorn, Nu väger Axel 11, 380 *stoooor kille* Någon spruta blidde de inte eftersom han var lite förkyld så nästa vecka, ska vi dit igen för att ta den!!!

Sen efter detta, så gick på "stan" lite för att titta, å så gick vi å åt mat på Kvarters Krogen (lokala puben) Och det var jättegott ska jag meddela, korv med pommes, och alla utom en liten pommes hamna i magen, japp ni läste rätt, de hamna i magen allihop
Sen gick vi hem för att mysa vidare på dagen!

Han fick även  ett paket från grannkillen Elias, en jättefin tröja och ett par byxor. Tackar så mycket!!

Bilder kommer senare, eftersom jag nu sitter hos mina föräldrar och skriver och där har jag inga bilder :)

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0