städdag!

Axel e utlånad till mormor, för lite egentid med henne! Jag då da, ska försöka komma igång med städningen, (dels därför Axel e hos mormor, för att jag ska grejja inför kalaset) OM de nu blir något kalas,känner mig lite halvkass idag, kan ju bero på att jag sov dåligt i natt och ja e superduperdåligt inatt å jag e bara trött och lite förkyld.. JAG LOVAR ATT NI SOM SKA KOMMA PÅ LÖRDAG ATTT JAG HÖR AV MIG IMORGON OM DE E INSTÄLLT, MEN JAG HOPPAS PÅ DE BÄSTA!! .

nä nu kanske jag ska ta och vila lite innan jag städar , kanske ta igen sömnen som ja förlorade i natt..

Komentarer
Postat av: Snexig

Kul att höra. Har bara hört folk klaga på den tidigare.
Du får krya på dig inför kalaset! :-)

2008-05-01 @ 13:17:17
URL: http://snexig.webblogg.se
Postat av: Maria

Oj då hoppas du mår bättre imorgon. Och hoppas ni får ett lyckat kalas! Här händer inte så mkt i helgen, inget planerat förutom att försöka få lite sol och frisk luft. Hoppas på fint väder. (Är ledig till på måndag, röd dag här istället för 1:a maj)

2008-05-01 @ 22:29:47
URL: http://devilsndust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0