shoppingtur

Idag har jag och min mamma & Axel varit i stan (trollhättan) nästan hela dagen känns det som !
Vi startade shoppingturen med lite mat och sen gick loss i affären! Vi hittade en klänning till Emma som har fyllt 3 år och ska ha kalas imorgon (Emma är granne med oss) Sen hittade vi ett par shorts och två linnen oxå på kapphal! Sen på Lindex så hittade vi ursöta Bamseshorts och linne och en solhatt som mormor inte kunde motså å så köpte hon två toppar till mig och sockar! (hon tycker tydligen att jag ska ha nya kläder fast jag inte har råd, vilket jag inte tackar nej till )

Sen så gick vi och hämtade ut bilderna som en fotograf tog på Axel för en månad sen, de blev jättefina!l
Vi hittade även ett par urläckra sandaler till Axel, med döskallar, så nu e han supertuff, lite konstiga att ha på sig tycker Axel men han vänjer sig nog snart!

Nu e Axel utlånad till mormor och morfar, de ville rå om honom själv, morfar har inte träffat Axel på jättelänge, då han har varit borta och jobbat när vi har varit där, men ikväll får de ro om varandra








Komentarer
Postat av: Johanna

Visst är det härligt!

JAg köpte mitt på Guldfynd. Dom har en variant utan sten som är lite mer massiv och sen finns bokstäverna i silver ox´å. Skulle väl gissa att de flesta guldsmedsaffärer har dom.



Vad fin han blir Axel!

2008-05-28 @ 06:59:33
URL: http://mammajohanna.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

ja det är lite pirrigt =) fast på ett bra sätt såklart hihi!

hur länge ska ni skjuta på bröllopet?



kram

2008-05-28 @ 22:17:55
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilket fint kort!! Jo då garvar jag kan allt gå idag, får ju helt klart skylla mig själv! Annars är det bra, 4,5 veckor kvar på jobbet, snart hemfärd och så där. Hörde att ni fått det extremt varma fina vädret, vi har det kalla regninga men men, läste att sverige ska få en rekordsommar speciellt i juli så jag klagar inte =) Vad händer i helgen? ngt kul på gång?

2008-05-28 @ 22:18:34
URL: http://devilsndust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0