Pigg och igång

Nu är jag pigg och igång, igår var det nog bara en liten svacka jag var i, sönderstressad och slutkörd och på tog för lite sömn i kroppen! Men nu mår jag jättebra, tack vare mamma och pappa som tog Axel över natten så jag fick sova lite och vila ut! Det var jätteskönt, vi låg i sängen från och med kl 20.00 och tittade på tv och bara mös, sen somnade jag nog efter 21 eller nått och vaknade en gång vid 5 för att väcka Thomas som sov så gött, (han ville inte till jobbvet) sen somnade jag om och vaknade inte förrän nu vid halv 8. Jätteskönt!

Så nu ska jag efter uppäten frukost, ta och duscha och klä på mig och åka hem till morsan och baka tårtbottnar!!! formade som björnar.. och en som ett mumintroll!!

Sen i morgon e det kalas för hela slanten!!!

Komentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)
Ha en bra dag.

2008-05-02 @ 08:38:08
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0