mysdag och papperslit

Idag har vi inte gjort så mycket, eller kanske! Axel har sovit hos sin momor och morfar i natt, de ville busa och gosa med honom, å det tackar man inte nej till, fast det e tomt utan busungen hemma så e det himla skönt att sova en hel natt utan att bli störda! Fast nu blidde vi iofs störda av katten, men det gick väl an!

Axel har iallfall haft det jättebra hemma hos mormor och morfar, busat och gosat med Zeb, osv
Jag (mamma) har hunnit med att ta hand om tvätten, (kommer snart mer eftersom vi håller på att tvättar igen, varför tar de aldrig slut) och så har jag gått igenom alla papper som låg och drällde överallt, hemma, nu sitter de i sina pärmar och allt e frid och fröjd! Nu ska jag bara ta itu med nästa garderob, som allt e inknökat i... *urk*

Men först ska jag gosa med lillkillen när han vaknar.

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0