Måndag

Då var det måndag igen då da! Å sista måndagen innan jag ska börja jobba :( Men det kommer att gå bra, jag är ju hemma i aug igen :)
Sen börjar både jag och Axel i Sept.

Idag har vi varit på små steg hela förmiddagen å lekt och busat! Träffat alla kompisar!

Igår så var vi ute och åkte lite bil, vi var hos Nettans mamma (Nettan e en kompis/släkting till oss)och lämna tillbaka spjälsängen som vi hade lånat därifrån, den tog bara upp plats, eftersom Axel aldrig har gillat legat i den så tyckte vi att det var dags att lämna tillbaka den! Men typiskt nog så glömde vi en av sidorna så Thomas och Axel åker tillbaka med den när de e hemma i Juni!


Nu i eftermiddag så ska jag och Axel busa och leka hela dagen, och invänta pappa som kommer hem tidigare idag, (han har haft hjälp av Linus idag, Linus ska köra Thoams tur när han e pappaledig)
Å då ska vi provsmaka kalopsen jag gjorde häromdagen, ska bli spännande, tänk om den smakar skit :)

Hejsvejs!

Komentarer
Postat av: Anonym

Veckorna går sååååååå fort. Känns som det alltid är måndag.

2008-05-26 @ 20:39:54
URL: http://mobjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0