Tjejsnack v 9 2008

 Ämnet är : Djur

 

  • Har du några djur, ras och vad heter de?
    - vi har en katt, som en vanligt katt.. hittekatt, köpt från djurens vänner. Smirre heter han och han e jättebusig, sen har mina föräldrar en hund ,labrador som heter Zeb som jag betraktar som min oxå ...
  • Är det nåt djur du skulle vilja ha, vad?
    - Japp, Katt och hund är bland de bästa som finns, jag har ju en katt så en hund vore inte fel någon gång i livet.
  • Är det nåt djur du INTE skulle vilja ha, varför?
    - Råttor och sånt där.. föratt de e så äckliga...
  • Om du fick vara ett djur en dag, vilket, varför just det?
    - hm..en katt kanske, för att de kan klättra och jaga och springa så bra
  • Finns det något djur du är rädd för, vilket?
    - jag har fobier för tusenfotingar, det kommer nog från när jag var liten ,tror nog att någon av mina bröder sa en gång att de kan krypa in i öronen på mig...

  • Komentarer
    Postat av: Ida

    Haha, typiskt bröder!

    2008-03-05 @ 20:10:33
    URL: http://mobjer.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentera:

    Trackback
    RSS 2.0