kärt återseende

Idag så gick vi till små steg jag och Axel. Först så var vi där själva en liten stund innan några andra barn kom, å bland de första som kom var Valter, ett kärt återseende, han och pappa jocke har vi inte träffat på jättelänge, dels för att Axel har varit sjuk och dels även för att Valter har varit sjuk han med, fick vi reda på, oxå öroninflamation,den stackarn. Men nu var alla friska igen så då var de full fart i leken igen!

Även Lina och Vera hann vi och träffa en snabbis innan vi gick hem. De var kul. Nu sover Axel och jag håller på att få ihop vårat hem igen, med alla grejjer som ligger utspridda efter helgens bestyr

I lördags så var Axel hos mormor och morfar för att jag och Thomas var i Borås och hjälpte till att röjja ut Thomas systers lägenhet, de tog hela dagen, men det gick bra, hade bara två förråd kvar att röjja ut ,men det gjorde Thomas, Eva och Per på söndagen då jag och Axel var hemma och gosade, och gjorde iordning salladen inför kvällen då vi skulle på kalas hem till mormor och morfar, vi skulle fira, mig,min bror thomas och min pappa kurt som vi alla har fyllt år eller ska fylla år inom kort!
 

tjipp hej, nu ska jag städa upp alla böcker Axel har lyckats dra ner!

Komentarer
Postat av: Ida

Fullt upp förstår jag ;)

2008-03-10 @ 20:44:41
URL: http://mobjer.blogg.se
Postat av: Ida

Ingen feber idag, men hon är lite slö, vi blir hemma idag och vilar upp oss.

2008-03-11 @ 08:34:10
URL: http://mobjer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0