Fast

Fy vilket oväder de e idag.. de tar aldrig slut! Å så e de trafikstockning på vägen mellan Trollhättan och Grästorp, folk har stått i kö hela dagen typ! Olyckor på olyckor! de tar aldrig slut! dessutom e Thomas och min bror Thomas fast i Uddevalla/Trollhättan, de kan inte ta sig hem, pga utav vägen. De inväntar tills de har blivit lugnare!

Våran granne Micke, åkte till jobbet nu vid 2 tiden, jobbar eftermiddag på saab, men han kom hem igen nu vid 16.00 han hade typ bara kommit till Forshall, sen har han stått fast där, i köer och hjälpt folk som har kört fast..

Så jag antar att de bara kommer att vara jag och axel här hemma ett par timmar till, om nu han ens kommer hem i kväll.. Kanske får ta in på hotell i Uddevalla eller nått!
Vi håller tummarna!

kramizar

Komentarer
Postat av: Maria

Tack tack ! Till den 25:e mars ska jag vara här! =) Ja jag hörde att de va lite tjockt borta vid Tre Älgar och mot Trollhättan.... Hade en avåkning här utanför också i bushen, och så mamma då som fastnade snyggt i en driva framför garaget, men hem kom hon ju i alla fall ;)Nu verkar det dock ha slutat snöa.....Hoppas Thomas kommer hem ikväll då, det är ju en bit att ta sig från Uddevalla!

2008-03-17 @ 17:18:27
URL: http://devilsndust.blogg.se
Postat av: Johanna

Man har ju hört om lastbilsavåkningar hela dagen typ =/ I morse var det typ helt stopp vid Smärgels kurva av vad jag hörde...och nu på kvällen så meddelade Marcus att han har suttit fast vid Excel i Trollhättan typ 3 timmar. Usch, vi har det nog bra ändå som är inne och hemma. Hoppas också att Fredrik kommer hem snart *väntar*

2008-03-17 @ 18:42:33
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Ida

Det har varit kaos här med :(
Det skulle ju bli vår nu...

2008-03-17 @ 18:45:33
URL: http://mobjer.blogg.se
Postat av: maria

Va bra att dom kom hem! Ja vägen till grästorp va inte den bästa heller sa pappa, men jag hoppas den blir bra tills i eftermiddag d blir det en sväng till Kikki med familj =) Annars händer inte så mkt i veckan, en sväng till överby med mamma kanske på torsdag(obligatoriskt) =), en väng till vbg och träffa en kompis imorgon kanske och sedan blir det väl påskafton/påskdagen med familjen. Vad ska ni hitta på?

2008-03-18 @ 10:09:09
URL: http://devilsndust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0