Utmaning

Regler:

- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
♥ jobba till kl 13.30
♥ Möte på banken kl 14.00
♥ Mysa med famijlen  
♥ Tvätta
♥ Blogga.
 

Vad gjorde du för 10 år sedan?
♥ Då var jag 18 år och då hade jag tagit studenten och börjar att jobba.

Ställen du bott på?
♥ Jag har bott hemma hos mina föräldrar. Sen flyttade jag till min etta i Grästorp, några år senare så flyttade jag upp en våning i samma hus till min underbara 2:a! Sen träffade jag kärleken och flyttade ihop i en underbar trea, sen fick vi Axel och flyttade vi till en 3:a i markplan

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

♥ Bygga ett hus eller köpa ett!
♥ Köpa något riktigt fint till mina älsklingar,
♥ Gifta oss
♥Handla mycket :)
♥ Fortsätta att jobba som vanligt, kanske dra ner lite på tiden!

Personer du vill veta mer om:

Ida, Maria, Evelina, Johanna, Anna, Tumadre


Komentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

haha får se om jag gör den, brukar inte känna för att göra dom... desto roligare att läsa andras haha =)



kram

2008-06-25 @ 11:55:02
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Maria

=) Tack! Ok, då ska vi se då om jag kan svara på detta....

2008-06-25 @ 21:07:28
URL: http://devilsndust.blogg.se/
Postat av: Johanna

Utmaningen är slutförd och vidareskickad ;-)

2008-06-26 @ 06:23:41
URL: http://mammajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0