Svar till Joho

Fick en komentar från Joho!??! vem de nu e!?


"Det uppdateras inte så ofta på denna blogg, de är ju faktiskt väldigt trist....men din bloggg har ju ialf en fördel, man kan ju alltid blogga vidare från den till jonna, tack för det!"

Svar : Varför det inte uppdateras så ofta, och vad menar du med OFTA!? E de e lag på att man måste uppdatera varenda minut på dagen eller?!
När man jobbar 100 % å lite mer varje dag så orkar man inte uppdatera sin blogg jämt och ständigt! Det e säkert många som håller med mig om den saken! Dessutom så har jag en 1 åring att ta hand om och ett hem att hålla efter så de e ren och fint!

Så där har du ditt svar!


Komentarer
Postat av: Maria

And who the f*ck is joho, skriv ditt egna namn för fan! Läs inte då!!! Daah blir så trött!Orka! du har fått några wierd comments nyligen här.... Du uppdaterar ju ofta och vem fasens har med det att göra ändå. Nu blev jag riktigt förbannad kände jag! Anyway, hoppas ni får en fin helg! Har just slutat jobbet, både roligt och lite ledsamt.

2008-06-28 @ 01:33:22
URL: http://devilsndust.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men skit i det. Häng inte upp dig på vad "den" personen säger. Har dom inget bättre för sig än att klanka ner på dig för att du inte har tid, ro och lust och spendera HELA din dag framför datorn så låt dom roas med det då. Tänk så, att du har ett liv till skillnad från vissa andra.



Jag gillar din blogg iallafall...;-)

2008-06-28 @ 07:40:31
URL: http://mammajohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du bloggar ju skitofta, är imponerad hur du kan hinna med både jobb, blogg o barn! :) Å tänk på att en person som sitter så mkt framför datorn är världens datanörd, å d e ju tur att vi inte e d ;p

2008-06-28 @ 08:28:54
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0