Minisemester i Borås del 1

Jaha ,då var första arbetsveckan över, puh, klarade det galant tycker jag, har redan lyckats bränna mig på mina armar ,pga solen!

Nog pratat om det, helgen ska jag nu berätta om istället! Helgen, som har varit extra lång pga nationaldagen. Jag och min familj bestämde oss för att packa väskorna och bege oss till Borås, där Thomas föräldrar bor och bo där över natt!
Axel farmor och farfar (alltså thomas föräldrar ) har även en stuga i Borås där de bor på helgerna så därför stog deras lägenhet helt tom, så den tog vi beslag på. ! Skönt att ha rinnande vatten och toalett och dusch när man har småbarn! :)

Vi åkte ner på eftermiddagen på fredagen, då Axel ändå skulle sova, så det passade ju bra, sover ju lika bra i bilen som han gör hemma!
Väl framme i Borås, så fick vi lite mat och så lekte vi osv. Sen gick vi ner till vattnet, tänkte kolla om Axel skulle vara suge på att bada, ( det trodde vi inte, men där fick vi för att vi trodde fel) Axel storälskade att bada i en stor sjö.. .Jättekul! Skratta och plaska..(får vi göra fler gånger)

Vi var i stugan hela dagen, ända tills vi åkte till lägenheten för att sova!
Men väl där så ville inte (den hur trötta som helst )Axel sova, utan han sprang runt i lägenheten och lekte pajas!
Men tillslut så så somnade vi hela familjen och sov gott hela natten lång, vaknade till någon gång vid halv 4 och gav Axel mat sen så sov vi ända till 8..


lek och bus med Alice


Att hålla i pappa e säkrast i början....


Känna lite på vattnet....
( fortfarnade hållande i pappas trygga hand...)


Nu vågar jag leka själv..
Jätteroligt


Leka lite med leran...


Snurra runt, var jätteroligt, skratta hela tiden


I lägenheten senare på kvällen



lek och bus killen i farten, här håller han på att kliva i och ur Alice säng..






Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0