Duktig jänta!

Idag känner jag mig duktigt :)
Först så jobbade jag från kl 06.00 - 14.00 å då fick jag gjort jättemycket! Sen när jag kom hem, så vaknade Axel så jag äntligen fick krama om han :) *saknar han jättemycket när jag jobbar*
Efter att han åt sin mat så tog vi en låååååååång promenad! *skönt* Sen gick vi och hämtade ut vårat paket från Lindex som jag hade beställt, dock bara kläder till Axel! (vadå, vi behöver väl inget)

Väl hemma så var Axel och Thomas ute och lekte, å jag höll mig inne, för att stryka fast namnetiketter på Axels kläder! Jättebra att ha när man börjar dagis, då kläder och dyl k an hamna precis var som helst! ETT MYCKET BRA TIPS TILL ALAL FÖRÄLDRAR SOM HAR BARN ELLER SKA HA BARN PÅ DAGIS, NAMNA KLÄDER OCH VANTAR OCH JACKOR TILL OCH MED SKOR! för det e ett rent helvete att hålla ordning på alla kläder som kan ha hamnat fel!
( lite yrkesskada)

Här e det som kom på posten!











Alla namnetiketter från "namnlappar"



Kläderna,dock bara byxorna, tröjorna e nu oxå gjorde *skönt* Nu ska jag bara se över jackor och overall och dyl så de e klart till hösten/vintern



Nu ska jag krypa ner i sängen tillsammans med min älskling och mysa lite!
Ha en bra kväll och natt så hörs i morgon !


Komentarer
Postat av: Evelina - blivande brud

vilka fina kläder!

en till som börjar 6! gör du det ofta? jag har ändrat mitt schema så det bara händer nån gång i veckan =)



kram

2008-06-25 @ 22:01:15
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Johanna

Visst är dom bra dom klister/strycklapparna. Vi har dom till Viktor oxå. Så suveräna. Inget kladd med pennor o så. Bara att klistra om man har glömt i något plagg.

2008-06-26 @ 06:08:19
URL: http://mammajohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Guu'va duktig du är! Sicket pyssel du håller på me :) Det sägs ju att arbetande småbarnsföräldrar e de som e allra effektivast ;p

2008-06-26 @ 19:12:12
Postat av: Joho

Det uppdateras inte så ofta på denna blogg, de är ju faktiskt väldigt trist....men din bloggg har ju ialf en fördel, man kan ju alltid blogga vidare från den till jonna, tack för det!

2008-06-27 @ 15:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0