deppig

Nu e jag deppig, i dag är de den sista dagen på mammaledigheten, nu har jag varit hemma i ett år !! Imorgon bär det av till jobbet igen! :( Det känns, det gör de ,men det ska bli kul, Axel kommer att ha det jättebra hemma med sin pappa!
Jag jobbar bara i 2 månader sen e jag ledig i aug, och börjar jobba igen i sept. så det känns helt okej!

Men just nu e det lite deppigt, men men .. jag kommer ju hem varje dag och får träffa ungen på rasten och på kvällarna!!
Nä nu ska jag krypa ner i sängen med gossarna och gosa med Axel tills han somnar!

Ha det!

Komentarer
Postat av: Maria

Hoppas du får det kul på jobbet imorgon,går säkert jättebra. Och snart semester för din del så det är u en riktigt bra början =)

2008-06-01 @ 23:28:12
URL: http://devilsndust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0