Tisdag!

Jisses av jag har varit trött idag, trots en helt okej natt, Axel vakna kl 00.00 men somnade strax om när vällingen var i magen, sen sov han hela natten till kl halv 8, Men ändå var jag helt slut när halva dagen hade gått på jobbet!

Jaja, väl hemma och Axel hade kommit hem från mormor och morfar (där han nu e på dagarna när både jag och Thomas jobbar) så åt vi mat och sen gick vi på promenix, Vi gick för att titta om polarna Nettan och Tobba var hemma,. men som vanligt så var de icke hemma! Så vi fick traska hemåt igen, då gick vi igenom skubbet, å det var kul, Axel gick jättelångt själv, upp för en jättebrant backe och nerför en annan och sen en lååååång raksträcka innan han gav upp och fick åka i sin cykel igen!

Väl hemma efter den promenixen så lekte han med Elias och Emma och Bianca på gården,
Välling vid 20.00 ihop med Allsång på Skansen, sen strax före 21. så hade han somnat i sin soffa som han har och sitter i!
jättetrött kille, får nu se hur han sover i natt!

Godnatt på er alla

Kram

Komentarer
Postat av: Ida

Godnatt!

2008-07-01 @ 21:56:49
URL: http://mobjer.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

du är så duktig mamma!! jag är ju inte mamma själv, men kan förstå hur jobbigt det är med barn som håller en vaken i tid o otid =)



kram

2008-07-04 @ 17:57:47
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0