Sammanfattning

En liten sammanfattning av veckan som har gått, eftersom jag e superdålig på att uppdatera just nu i värmen!!

Måndag: Eftersom jag fortfarande jobbar, så var Axel hos mormor och morfar ,och  busade hela dagen, t.o.m sovit där från söndag eftersom jag började kl 06.00.
Varmt går det nog att sammanfatta dagen som!

Tisdag: Hipp Hipp Hurra för min mamma som fyller..... 63 (tror jag) efter jobbet så åkte vi dit, å åt mat och myste. Kan ju lugnt säga att familjen Andersson med respektive sponsrade Gröna Gåvan här i Grästorp ( en blomsteraffär) stort denna dagen, alla vara där inne och handla något fint!

Onsdag: Jag slutade kl halv 4 denna dag och mamma började kl 16.00 så hon kom med Axel till dagis, han verkade lite hängig när han kom, tänkte att han kanske var trött, men efter det att han hade somnat när vi kom hem och inte vill vakna , så tog vi tempten på han och då hade han närmare 40... den stackarn!

På natten när han vakna så märkte vi att han hade en massa prickar på hela kroppen *mysko*

Torsdag: Axel fortfarande dålig, lite mer inköp av Ipren för att dämpa febern!
kl 11.00 denna dag så skulle vi begrava min farmor så jag åkte dit medans Thomas och Axel tillbringade dagen i soffan och myste, med hög feber!
När ja kom hem från begravningen så ringde jag läkarmottagningen och frågade lite ang hans utslag, de ville att vi skulle komma in, men de kunde förstå va det var för utslag, men vi skulle återkomma om det inte blev bättre!
men på kvällen så hade iallfall febern gått ner lite, men han var fortfarande hängig, vi tillbringade kvällen hos mina föräldrar eftersom de har lite svaligare där!

Fredag: Axel fortfarande lite febrig och vill inte riktigt äta men är på bättringsvägen! Efter jobbet så åkte jag till mamma och gosade med honom. ( vi hade bestämt att mamma skulle ha han även fast han var dålig, han mådde bättre där!) Vi var där hela kvällen, grillade och mådde gått, på kvällen var han riktigt pigg

Lördag: (idag) så är Axel nästan helt frisk, ingen feber och full fart på han, går å grejjar och donar, dock lite dämpad pga värmen (men vem e inte det!?) LIte prickar kvar, men inget farligt!


Imorgon söndag så ska jag och thomas och johanna och fredrik till Diggiloo på Läckö Slott

Komentarer
Postat av: Kikki

Jo då, Noah tyckte det va super.. Han älskar ju djur... Å det va lite småmysigt... Det dumma va att det va så saaatans varmt... Men men, va gör man... Ha't så sköj på DIGGILO ikväll... Själv så ska jag passa Noah's kusin så hans föräldrar kan åka dit =)

2008-07-27 @ 08:45:03
URL: http://kikki84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0