nu e dé dags!

Nu e dé dags för lite uppdatering här! Det har varit för varmt och klibbigt för att sitta här på kvällarna, och dels för att jag har varit helt slut när jag har kommit hem från jobbet! Längtar till augusti då jag har semster å får vara hemma med ponken igen !

De senaste dagarna så har det mest varit jobb och jobb för både mig och Thomas och Axel har haft det jättebra hemma hos mormor och morfar på dagarna och vissa nätter! (då mormor & morfar velat haft honom då jag börjar tidigt dagen efter, slippa gå upp tidigt)

Annars så har vi ( Axel) lekt med Elias (även emma och bianca)

Idag (lördag) så fick Axel tag på vattenslagen när jag skulle vattna jordgubbarna osv, å gissa om de var kul, både gräsmattan och Axel var jätteblöta när den leken tog slut! :)
Vi har även vart i väg och köpt en vattenspridare idag, får se om Axel tycker om den... det gjorde iallfall jag när jag var liten!

Här kommer lite kort


Gräsklipparmannen, igång, (bäst att sno Elias saker när han inte ser...)




Bus-Axel i farten,


Provsitter Elias trehjuling.. roligt


Leker med vattenslangen






I morgon så e Axel 14 månader, tänk va tiden går fort!


Å så hälsar vi fiskargänget riofishingtours.grä ( bestånde av skalundaponken, blommis, håva-mattias och rioponken )  välkommna hem efter en fiskeresa till Norge

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0