HM!?

Lillgrabben sover så skönt, han somnade när vi var ute och cyklade, det har han inte gjort innan, (rolig grabb)
 å nu tänkte jag kolla om jag kunde ta och bränna över lite kort till cd, vore tråkigt om alla Axels kort försvann .. man vill ju minnas lääääääääääänge! kanske även ska ta och beställa lite kort från extrafilm.. hm.. får se vad jag får gjort!
ha det så bra!


Komentarer
Postat av: Kikki

Jag säger bara en sak... BRÄNN KORTEN!! Våran dator pajjade nu i helgen... Som tur va klarade sig hårddisken, men nästa gång har man kanske inte lika mkt tur... Håller på i denna stund å kopierar alla till den nyinköpta datorn, så förhoppningsvis så går inte båda datorerna sönder samtidigt.. Ska fixa skiva så jag kan bränna snarast!!!

2008-07-08 @ 22:22:55
URL: http://kikki84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0