Hejdå och hej på en å samma gång

Idag, efter jobbet så for vi ( jag och Thomas ) direkt till Vara och till LidBil för att hämta hem våran nya bil,
å jag kan bara säga att jag gillar den skarpt :)

Gögoer att köra och mysig, Axel har provsuttit sin stol i bak ( han sover hos morsan och farsa i natt eftersom jag ska upp om 7 timmar... *uga* å jobba) Å det var jätteroligt, vi ska ta en provtur i morgon när  Thomas kommer hem från jobbet så han (Axel)  får se hur de e att åka i bak nu istället för fram....

Så idag var det hejdå för Clion och hejsvejs för Meganen !!

Hejdå



Å Hejsvejs!




Komentarer
Postat av: Johanna

Helt klart bättre än den förra :)



Ang. Diggiloo så spelar d ingen roll för oss vem som kör, men om ni hemskt gärna vill brumma i er nya bil så ska vi ju inte hindra er ;)



Jo fika innan hade ju vart mysigt!

2008-07-17 @ 07:39:43
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0