Diggiloo 2008

För fjärde året i rad så var jag på Diggiloo, denna gången tillsammans med min älskade sambo Thomas och min underbara kompis Johanna och hennes hjärta Fredrik !
Vi hade platser på rad 2, (förra året rad 1 )
Showen började och jag kan säga meddetsamma att jag älskade showen, full fart från början till slut, mycket skratt och trallvänliga låtar! Dock håller jag inte med Johanna om just Lasse Holm.(sorry tjejen), jag diggar gubben, att komma på så många hitar år efter år, Å sen komma på en sån här show!!

Artisterna detta år var:

       
Måns Zelmerlöw        Nanne Grönwall         Lotta Engberg     Lasse Holm

Magnus Johansson    Stefan Arvidsson       Kim Strandberg

Thomas Petersson  Molly Sandén    Linda Bentzing

( de två helt undebara sång och dansarna , Anna Nilsson och Jennie Larsson)

m.fl i orkester osv

     

           

      

     



   

Johanna och Fredrik









 

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0