utmanad

Jag har blivit utmanad av Ida att skriva 7 sanningar om mig....*uga*
bäst att sätta igång!

1. jag bitar på naglarna, (kanske inte en hemlighet för vissa) en jättedålig ovana, som jag genast ska sluta med      * hm... har typ lovat de för många gånger nu*

va svårt de e, jag kommer inte på något....

2.  älskar att titta på såpor och inredningsprogram på tv.... bäst va de när man var sjuk när man var mindre och fick vara hemma och sen titta på tv hela dagen .

3. drömmer om ett hus, som jag själv kan inreda som jag vill, många rum, ett rum till oss (thomas och ja) ett rum till Axel, ett lekrum till axel, ett pysselrum till mig, stort garage till thomas där han kan grejja som han vill. stor trädgård

4. jag älskar att pyssla, speciellt scrapbooking, ska bara få tid för det.. å lära mig mer saker om det

5,  Jag skriver dagbok så ofta jag kan

6. är egentligen väldigt pedant, men ibland så tar krafterna slut å så blir de stökigt med en gång, blir jättegalen så fort de oredai garderoben....grrrrr

7. Har inga gröna fingrar.... :( som jag egentligen vill ha..

*puh, äntligen klar, de var svårt, jaja, nu ska jag utmana... Maria, Johanna, Hanna, Emelie, Kikki.

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0