Tjejsnack v 3 2008

I veckans tjejsnack är ämnet:
Din födelsedag
( vilket e passande för om exakt 1 månad så fyller jag år :) )

  • När fyller du år?
    - Jag fyller år den 18 februari
  • Hur gammal kommer du att bli nästa gång du fyller år?
    - jag blir 28 * närmar sig 30 med små små steg *
  • Hur brukar du fira din födelsedag?
    - Jag brukar fira den med min familj och sambons familj och med vänner, med vännerna brukar de blir en fest, eftersom man så sällan ses nuförtiden, men i år så bojkottar vi hela grejje, å istället så drar jag och min sambo till Göteborg å mår gött, Axelbaxe ska få må gott hemma hos mormor och morfar den natten!!
  • Önskar du dig något speciellt i födelsedagspresent?
    - nä inte va jag vet, bara att min famij ska få vara friska osv!
  • Kommer du ihåg något som du fick på din förra födelsedag?
    - min förra..hm... jo ja fick en bok av mina kompisar Johanna och Fredrik, en handbok, hur man sköter ett barn. ( en rolig sådan.)


image200

Komentarer
Postat av: Emelie

Hej hopp! förutom förkylning så är allt bra.. Hur är de själv?

jag har för mig att dem kommer hem nu i veckan.. osäker när.. men de visar sig.. :)

2008-01-18 @ 13:33:55
URL: http://tenshii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0