Tjejsnack v 2 2008

Senaste...
  • Filmen du såg, var den bra?
    Senaste filmen..hm.. va kan det vara..jo Shreek den tredje filmen!Jo den var helt okej! Fungerar för både barn och vuxna
  • Person du pratade med, om vad?
    Det var min älskling, berättade att jag och Axel skulle till doktorn idag, kl 13.30 för att kolla hans öron.
  • Inköpet?
    hm, det var maten som jag handlade igår som vi ska ha idag, kyckling och i currysås! Annars så var det ett klädesplagg till Axel !! (tror jag)
  • Kyssen? Berätta lite?
    Morgonpussen från älsklingen innan han åkte till jobbet, så gör han varje dag, jättemysigt!
  • Gången du grät, av vilken anledning?
    Det var för några månader sen , när man var nere i en liten svacka, för lite sömn, för mycket att göra och helt sönderstressad, men som tur var så gick det över, efter jag fick sova  och vara för mig själv!

Komentarer
Postat av: Maria

=) Jag ska försöka ;). Hoppas du och familjen haft en bra dag idag.

2008-01-15 @ 21:40:29
URL: http://devilsndust.blogg.se
Postat av: Ida

Jag diggar Shrek.
Han är ju bara så skön.
Vi ska också se trean någon dag.
Jag är ett sjukt fan av barnfilmer =)

2008-01-15 @ 21:48:41
URL: http://mobjer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0