Tjejsnack v 1 2008

  • Dejtat en av dina bästa kompisar? Berätta lite, hur gick det?
    Nej, det har jag inte, dejtar inga av mina kompisar,
  • Blivit arresterad? Berätta lite?
    Näpp,inte än, och det lär nog inte hända
  • Sagt att du älskar någon utan att mena det? Berätta lite!
    hm, jag sa det i fyllan till en grabb jag dejtade, men det var ingen sanning i det, han var inte mannen i mitt liv,
  • Haft ett one night stand? Berätta lite?
    One nigt stand, näpp, jag tycker att ska man ha sex så ska det vara med en man är kär i, tycker om och litar på.
  • Busringt till någon, vem och varför?
    Busringt har nog alla gjort i sina barnaår. De var nog jag och några kompisar när vi var mindre och ringde till några i telefonkatalogen... helt ofarligt!

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0