Personlighetstest


Har gjort ett personlighetstest som jag hittade på Idas blogg,
adressen till själva testet hittar du här

 

   
InåtvändUtåtriktad
PlanläggandeUpplevande
KonkretAbstrakt
TänkareKänslostyrd


SÅDAN ÄR DU:


Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem).
Det e ju alltid bra att tänka igenom ordentligt innan man talar  om dem.

Du anstränger dig att förstå andra människor.
Man gör sitt bästa.

Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv.
hm, ja, ..hm...ja...hm.. japp det gör jag!! Men inte för mycket, det går inte över styr!


Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut - även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.
Skyldig till kalendern, hur ska man annars som småbarnsföräldrer, komma ihåg allt.

Du är detaljorienterad och sannolikt en praktisk person, som är intresserad av att ta reda på HUR saker fungerar.
praktisk, ja, men jag är inte så himla intresserad av HUR saker fungerar.

Du är resultatinriktad och vill helst göra saker på det sätt du är van att göra dem på.
Ofast, ja, men inte alltid. finns det ett bättre sätt så kan man ju testa det.

Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar.
hm, ja det gör jag nog.!


Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0