Lek och bus å leverpastej

Idag så hade pappa Thomas en sovmorgon, han har bara ett möte som han skulle in på, *skönt*
Efter en skön morgonstund i sängen för pappa och axel, sovade huvud mot huvud så klädde jag på mig och axel och gick på en promenad till Annelie och Mim, för att hälsa på!

Axel och Mim satt och lekte på golvet, idag var roligaste att ta på varandra och putta omkull varandra och ta varandras leksaker.. *jätteroligt*

Nu har vi bestämt jag och Annelie att vi ska ut å gå nästa vecka ev på tisdagar, då hennes övriga barn går långdag i skolan!

Nu ska jag och Axel busa och sen sova.!!
Har idag provat att äta smörgås med leverpastej. *gott*

Komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0