gagga och krypa

Nu e det full fart på lille Axel, de e gagga, girre, ddadadda och alla möjliga saker som kommer hoppande ur hans mun nuförtiden!!
å så har han börjat att krypa lite bättre, eller krypa, snarare ålning men han kommer fram iallfall, men ibland så tröttnar han på det, å blir grinig.......
Men de e kul att upptäcka saker på egen hand .hehe

Igår så var vi och hälsade på hos Lina och Vera och Per, fast Per var i gbg och jobbade. Vera är 8 veckor, å han var jättesöt,å jätteliten, Axel såg ut som en jätte jämtförd med henne.. De var kul att träffa dem.

Nu ska jag lägga mig jämte Axel i sängen och nana lite jag med tror jag!!

338689-204

Komentarer
Postat av: Maria

Tack, det gick bra!!! *glad* =) Vad roligt att Axel börjat "prata" och krypa runt. Vad ska ni hitta på i helgen då? Ha det gött! =)

2008-01-24 @ 22:39:27
URL: http://devilsndust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0