Fast!!

Jag är fast, jag erkänner, - JAG MARIA ANDERSSON ERKÄNNER ATT JAG ÄR FAST FÖR LET´S DANCE. Tittade lite förra veckan, men tänkte nja, inte min smak iår , men idag så tittar jag åter igen, å denna gången hela programet ( det håller fortfarande) å jag är fast, de e skitbra, jättebra deltagare.
- Tycker dock lite synd om Danny men lille D när man har stukat foten så ska man inte hoppa som du gjorde i början, de e inte bra tro mig, jag vet *aj*
men det gick jättebra, iallfall ,, jättebra dansare!! Å bra utseende, alltid ett plus!
När jag stukade foten rejält för ett par år sen så kunde jag inte röra på mig, fick gå med kryckor hela sommaren nästan *dubbel-aj*

- Uffebuffe, får bättra sig, så blir det skitbra!
- Å Mat-Tina, du kan röra dig tjejen..go!!
-  mmmm....bygglov-Matte.. mmmmmm...*mums* behöver jag säga mer :)
- Rickard Herreys, asså, jag kan inte med denna kille, ..asså, du tror att du e en sexgud eller nått, men du är inte de..*längre*
- Karl-Petter, yeah, bonden kan dansa!
- Mi , go och gla kexchoklad
- Dilba, hm...
- Tilde, hm...
- Linda, kan inte me henne, men några danssteg kan hon ju ta
- Tony, , inte f-n e ja bitter inte. :) , han kan röra sina höfter.... 
- Susanne, knip...hm.. hon kan dansa,

( de var nog alla )



Jag e fast, längtar redan efter nästa fredag....


Let´s dance

338689-202

Komentarer
Postat av: Emelie

Kolla upp när dem kommer hem, det är den 22a januari.. :)

2008-01-19 @ 13:37:18
URL: http://tenshii.blogg.se
Postat av: Maria

Hmm får nog fixa Let's Dance programmen så att man får se vad det är alla tycker är så bra =). (har bara sett lite av engelska verisionen) Mamma hade feber och var allmänt dålig men Let's Dance hade hon minsann inte missat så det verkar ju vara ngt sevärt!(hon kollar typ på tv en gång i veckan) ;)

2008-01-20 @ 03:21:19
URL: http://devilsndust.blogg.se
Postat av: Ida

Jag håller med..
Jag är också fast..
=)

2008-01-21 @ 08:57:09
URL: http://mobjer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0