utmaning

Namn: Ida Maria Andersson
Alias: Zigmagirl
Hemligt alias: Har inget
Ålder: 28 (snart )
Bostad: Bostadsrätt, en trea
Avskyr: Mobbning
Tycker om: Sommaren!
Ditt bästa minne: När vi var och red på islandshästar och självklart när Axel föddes!
Ditt sämsta minne: Säkert någon semester när jag var mindre med familjen
Pinsammaste du gjort: hm!?!??!?!?!?!
Din bästa sida: Omtänksam
Din sämsta sida: lite för petig ibland kanske
Beskriv dig själv: en glad och sprallig tjej
Kärlekslivet: fint de seru!
Klädstil: mysbyxor, jeans, top
Komplex: min kropp
Vad finns i fickorna: nappar och papper
Jacka: en mysig vinterjacka, typ skidjackastil
Bästa personen du vet: Min sambo och våran son
Sämsta personen du vet: de som sprider sånt som den inte ska sprida..
Drömyrke: att jobba med barn och ungdomar
Dröm: Att man får leva ett lyckligt och friskt liv
Det första du tittar hos kilar: Ögonen
Det roligaste du gjort: Träffat min sambo och fött fram Axel
Piercingar: Hål i öronen
Tatueringar: onej, men har funderat på de
Samlar på: när jag var mindre, bokmuärken och frimärken, men inget nu
Intressen: min familj, scrappbooking, blogg
Höger- eller vänsterhänt: vänster
Humör just nu: trött och förkyld, och en aning skakig av medecin
Favoritgodis: de mesta...usch va godissugen ja blev nu
Är det nåt du absolut inte äter: lever och koldolmar m.m
Kläder just nu: mysbyxor, top, och tröja, all i grått..så känner jag mig just nu
Musik just nu: inget, tv:en står på i bakgrunden.
Vad sa du senast: sov så gott Axel
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: ingen aning, hm...
Sommarplaner: börja jobba, och mysa med Axel och thomas
Är du bra på matte: kan ja inte dirkekt säga
Fisk eller badkruka: lutar mer åt badkruka
Längd och vikt: 170 tror jag. vikt ingen aning, vågen e trasig
Hur många kuddar sover du med: många
Favoritväder: Soligt och varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig:  mat, vatten och tändstickor
Spelar du nåt instrument: blockflöjt när ja var mindre
Morgon- eller nattmänniska: inget...eller en blandning av de
Sparare eller slösare: En mix av båda
Vem är viktigast för dig: Familjen
Bästa film: för många att väja imellan
Tror på liv på andra planeter: Japp
Kommer du ihåg din första kärlek: Jodå
Älskar du henne/honom fortfarande: Nix
Har du några homosexuella vänner: Inga nära vänner, men bekanta
Tror du på mirakel: Njae...
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Japp
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Rätt så
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, varför då?
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: under fötterna, jättemycket
Snarkar du: Lite ibland
Stjärntecken: vattuman
Rädd för insekter: hatar tusenfotingar
Äckligaste insekten: tusenfotingar och fästingar
Största svaghet: Blyg
Det här är jag bra på: Att organisera saker
Bästa bok: någon verklighetsbaserad bok..minns inget namnet på den just nu, äcklig tror jag den hette
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Snabbhet
Chips, morötter eller godis: Godis
Pizza eller hamburgare: Pizza
Skriver du dagbok: Bara bloggen
Har du nån flickvän/pojkvän: Förlovad med mannen
Stökigt eller välstädat: både och, beroende på humöret
Gungar du på stolen: Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: aldrig
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster
Hur är din drömtjej/kille: Omtänksam
Hur många syskon har du: 2 bröder
Vad är du mest rädd för: Att mista någon nära och kära
Saltar du på maten: ibland, låter bli när axel ska ät a
Gillar du att sjunga: Singstar ..... bara
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför: barn och fritidsprogrammet
Anser du att du är stark: näpp
Brukar du sola: Det händer
Vad gör du om du får hicka: Hickar på och dricker vatten
Röker du: Nej
Snusar du: Nej
Använder du knark: Verkligen inte
Kaffe, te eller inget: vatten
Har du en besatthet: näpp

nu utmanar jag ... johanna, ida, mia, kikki

Komentarer
Postat av: Ida

Ojdå, man har visst blivit utmanad...

2008-02-12 @ 08:41:45
URL: http://mobjer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0